Jump to content

Adquiri a licença profissional do produto. Porém não recebi em meu e-mail


Recommended Posts

Olá, adquiri a licença profissional do produto, não recebi nada em meu e-mail.

Agora não sei onde cancelo, não recebo minha chave key e quando boto o e-mail para encontrar a chave key (funcionalidade disponível no site) ele diz que não existe esse e-mail.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators
Você verificou sua pasta de spam de e-mail? Pode ter ido parar lá.
 
Onde você comprou sua licença, na página oficial do CCleaner ou em outro lugar?
 
Às vezes, vemos casos em que as pessoas cometeram um erro ao inserir seu endereço de e-mail, portanto, os e-mails não podem alcançá-los porque estão sendo enviados para um endereço de e-mail errado.
 
Você precisará entrar em contato com o suporte para resolver problemas de licenciamento. Você pode enviar um e-mail para eles: Support@ccleaner.com
 

Have you checked your email spam folder? It may have ended up in there.

Where did you purchase your license, from CCleaner official page or from somewhere else?

We do sometimes see cases where people have made a mistake when entering their email address, so the emails cannot then reach them because it is being sent to a wrong email address.

You will need to contact support to resolve licensing issues.
You can send them an email: Support@ccleaner.com

 

 

*** Out of Beer Error ->->-> Recovering Memory ***

Worried about 'Tracking Files'? Worried about why some files come back after cleaning? See this link:
https://community.ccleaner.com/topic/52668-tracking-files/?tab=comments#comment-300043

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.