Pilu Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Az imént vásároltam pro kulcsot és nem tudom aktiválni, mindig azt írja, hogy nem egyezik a név pedig az email-ből másoltam ki. Nem találok semmilyen support lehetőséget, nincs hová jelenteni a problémát ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators hazelnut Posted December 12, 2021 Moderators Share Posted December 12, 2021 Használtad a másolást és beillesztést az e-mailből származó név beírásához? Ezt jobb megtenni. Ha továbbra is probléma van, kérjük lépjen kapcsolatba itt support@ccleaner.com vagy használja ezt a weboldalt https://support.piriform.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=86507 Support contact https://support.ccleaner.com/s/contact-form?language=en_US&form=general or support@ccleaner.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilu Posted December 12, 2021 Author Share Posted December 12, 2021 13 minutes ago, hazelnut said: Használtad a másolást és beillesztést az e-mailből származó név beírásához? Ezt jobb megtenni. Ha továbbra is probléma van, kérjük lépjen kapcsolatba itt support@ccleaner.com vagy használja ezt a weboldalt https://support.piriform.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=86507 Igen, a másolás-beillesztést használtam és nem sikerült az aktiválás, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators hazelnut Posted December 12, 2021 Moderators Share Posted December 12, 2021 OK, kérjük, csatlakoztassa közvetlenül a támogatást, akkor gyorsan segítenek. Support contact https://support.ccleaner.com/s/contact-form?language=en_US&form=general or support@ccleaner.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now