Jump to content

Ccleaner viser at det er installeret på PC


Finn Holk

Recommended Posts

Havde det gratis program install. Jeg slettede nu programmet og downloade igen Ccleaner. Jeg installerede nu programmet igen. Ved afslutning viste det at det var installeret. Det kan dog ikke findes på PC?

Inden jeg slettede ville jeg indsætte navn og licensnøglen, men det ville det ikke godkende?

 

Ikke install.jpg

Edited by johnccleaner
Screenshot showing license key
Link to comment
Share on other sites

Guest johnccleaner

Til at begynde med skal du ikke sende personlige oplysninger, såsom din licensnøgle på forummet, da det så ville betyde, at effektivt nogen på internettet kunne se det. :) Jeg har slettet det pågældende billede til dit privatliv.

Hvad angår dette billede, giver det mening, at CCleaner Professional ikke ville registrere sig med denne licensoplysninger, da nøglen var en Speccy -nøgle (startende med S), ikke en CCleaner -nøgle (startende med C); Det er således ikke gyldigt for CCleaner.

Hvad angår ikke at kunne finde den installerede software, er jeg bange for, at jeg ikke helt forstår. Det ser ud til, at du installerede Speccy Professional (pr. Det andet skærmbillede); Siger du, at du ikke kan finde Speccy efter at have gjort det? I så fald skal du prøve at bruge Windows File Explorer til at gennemse til C:\Program Files\Speccy og se, om du kan køre programmet derfra. Hvis du kan, kan du blot højreklikke på Speccy-eksekverbar > Opret genvej for at lave en genvej til dette.

Det giver mening, at efter installation af Speccy, ville CCleaner ikke blive installeret (da dette er separate programmer), og du kan downloade CCleaner her: https://www.ccleaner.com/ccleaner/download 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.