The CCleaner Premium license is for one year, and in my CCleaner app on my desktop it expires in September 2025.
Something wrong, if I have a new license Cleverbrige reference number 465519201 then this purchase was a fraud I paid for something that doesn’t exist!!
I will report it to consumer protection bodies for misleading sales.
I enter my email address [email address removed]and this reference number and the CCleaner system does not recognize it.
It’s fraud I bought something because of a fake invoice number AKD-736111444234
1-year subscription to CCleaner Professional for 5 devices (PC, Mac or Android) includes Kamo VPN-powered privacy protection + 24-hour live chat technical support.
Recuva downloaded on my desktop doesn’t work, it’s fake
Speccy works
The next payment will be in the amount of 209.00 and will be due on 05/26/2025!!!
Total of 149.00 paid with Nu Bank credit card
12 minutes ago, Paulo said:<div class="ipsQuote_contents ipsClearfix" data-gramm="false"> <p> The CCleaner Premium license is for one year, and in my CCleaner app on my desktop it expires in September 2025. </p> </div>
September 2025 is longer than a year, I'm not sure if I understand your issue (not employed by CCleaner just a user like you)
I removed your email address. It will give you and thelis site spam.
37 minutes ago, Paulo said:<div class="ipsQuote_contents ipsClearfix" data-gramm="false"> <p> Total of 149.00 paid with Nu Bank credit card </p> </div>
5 devices for 1 year is 79.95 discounted to 64.95. Not sure where 149 came from
Nergal. Fiz duas compras, esta anterior ai, e uma outra Número de fatura: AKD-736111444234 149,00 em 26 de maio de 2024 número de referência 465519201 com duração de 12 meses. Vencerá em setembro de 2025, por que já tinha sido paga a anterior que vencerá em setembro de 2024, assim com a segunda vencerá em setembro de 2025. Já escrevi para o suporte.cleverbridge.com respondem o que não existe, assim vou cancelar minha assinatura, e solicito reembolso no banco que fiz o pagamento. Não dá não meu caro, se paga tudo e ainda vem esculhaçar a gente, chega tô cansado de ser enganado, vou procurar meus direitos e divulgar nas redes sociais que não comprem nada da CCleaner e mais tem tres drivers que não conseguem solucionar no meu sistema, e sempre foi bom o CCleaner, agora tá ruim e caro demais. Vou deletar minha conta e apresentar provas nos tribunais que estão fazendo com a gente é venda enganosa, fraude, e exploração dos consumidores brasileiros.