A pesar de que me dice que es excelente, no consigo visualiar ni imagenes ni videos. He probado con varios programas y tambien cambiar el formato. Pero me da error.
Por favor como puedo verlo es importante.
Gracias
A pesar de que me dice que es excelente, no consigo visualiar ni imagenes ni videos. He probado con varios programas y tambien cambiar el formato. Pero me da error.
Por favor como puedo verlo es importante.
Gracias
Google Translated:
Although (Speccy) said it was excellent, I can not {See/Open} pictures or videos. I tried several programs and also change(d) the format. But it gives me error.
Please how can I see (open them), (it) is important.
Thanks
Sadly, not all things that are marked excellent can be recovered. Data recovery is a tricky process and does not always work.
Lamentablemente, no todas las cosas que est?n marcadas excelentes pueden recuperarse. Recuperaci?n de datos es un proceso complicado y no siempre funciona.
Some video files can be resurrected by writing a new header into them with some video tools, perhaps VLC Media Player can do this but I don't know. I do know there's some commercial tools that can write headers into image files like JPEG/JPG to make them work again.