Rudy Beekman Posted December 22, 2021 Share Posted December 22, 2021 Tijdens het activeren blijft hij maar melden dat er geen verbinding met de licentie-server gemaakt kan worden.....!!! En support is niet te bereiken via chat of email !!!! CCleaner foutmelding.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Azra CCleaner Posted December 22, 2021 Admin Share Posted December 22, 2021 Hi @Rudy Beekman, unfortunately support did not receive your email (if you have contacted them from the same email address that you have used to register here on the forum) In most situations, the 0x2efd error you are seeing can be resolved using these steps: 1) Open the "Run" dialog in Windows (On the keyboard, hold the "Windows" and "R" keys simultaneously) 2) Type: inetcpl.cpl > click OK 3) Open the "Advanced" tab 4) Under the Security category, check/enable: Use TLS 1.1 Use TLS 1.2 5) Click Apply > OK Then, try to install the update again. Otherwise if the update continues to fail with the same error, please contact our support at support@ccleaner.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Helaas heeft de ondersteuning je e-mail niet ontvangen (als je contact met hen hebt opgenomen vanaf hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt om je hier op het forum te registreren) In de meeste situaties kan de 0x2efd-fout die u ziet, worden opgelost met behulp van deze stappen: 1) Open het dialoogvenster "Uitvoeren" in Windows (houd de toetsen "Windows" en "R" tegelijkertijd op het toetsenbord ingedrukt) 2) Typ: inetcpl.cpl > klik op OK 3) Open het tabblad "Geavanceerd" 4) Schakel onder de categorie Beveiliging het volgende in/uit: Gebruik TLS 1.1 Gebruik TLS 1.2 5) Klik op Toepassen > OK Probeer vervolgens de update opnieuw te installeren. Als de update blijft mislukken met dezelfde fout, neem dan contact op met onze ondersteuning via support@ccleaner.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now