Jump to content

Queja


Robertomoreyra

Recommended Posts

Compre el RECUVA para recuperar unos archivos perdidos en mi disco. Localizo mas de 55.000 archivos ( eso me comunivo) Y NO RECUPERO NINGUNO.

Me siento engañado por la utilidad de este software que se promociona como el gran recuperador de archivos, y no sirve para nada. El problema es que ya lo pague. Me siento estafado.

Roberto Moreyra

1153364333

 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

[Quote]

I bought the RECUVA to recover some lost files on my disk.  I locate more than 55,000 files (that I communicate) AND I DO NOT RECOVER ANY.

 I feel misled by the usefulness of this software that is touted as the great file recovery, and it is useless.  The problem is that I already paid for it.  I feel cheated.

 Roberto Moreyra

[/Quote]

 

ADVICE FOR USING CCleaner'S REGISTRY INTEGRITY SECTION

DON'T JUST CLEAN EVERYTHING THAT'S CHECKED OFF.

Do your Registry Cleaning in small bits (at the very least Check-mark by Check-mark)

ALWAYS BACKUP THE ENTRY, YOU NEVER KNOW WHAT YOU'LL BREAK IF YOU DON'T.

Support at https://support.ccleaner.com/s/?language=en_US

Pro users file a PRIORITY SUPPORT via email support@ccleaner.com

Link to comment
Share on other sites

Guest Sandra CCleaner
On 11/09/2020 at 17:56, Robertomoreyra said:

Compre el RECUVA para recuperar unos archivos perdidos en mi disco. Localizo mas de 55.000 archivos ( eso me comunivo) Y NO RECUPERO NINGUNO.

Me siento engañado por la utilidad de este software que se promociona como el gran recuperador de archivos, y no sirve para nada. El problema es que ya lo pague. Me siento estafado.

Roberto Moreyra

1153364333

 

Hola Roberto, lamentamos que no esté satisfecho con nuestro producto. Comuníquese con nuestro equipo en support@ccleaner.com para solicitar un reembolso de su compra. Gracias.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.