Ik heb versie 7 van de Ccleaner geïnstalleerd, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik de vorige versie véél beter vond. Gemakkelijker in gebruik en veel overzichtelijker en die verwijderrde ook geen dingen die ik niet wil dat verwijderd worden, dat doe deze wel.
Wal ik ook enorm mis in deze nieuwe versie, is de rubriek “opties”, waar o.a. mijn herstelpunten kon bekijken en selectief kon verwijderen. Dit is naar mijn mening een zeer belangrijke optie
Waar is die mogelijkheid nu ??? Ik vind ze nergens.
Versie 7 is zeker géén verbetering.
Kan ik terug naar de vorige versie??? Of moet ik na jarenlang gebruik mijn abonnement maar beter opzeggen?
Graag een snelle reactie van jullie.
Google Translation:
I installed version 7 of CCleaner, but I have to be honest, I much preferred the previous version. It’s easier to use and much more organized, and it didn’t delete things I didn’t want it to delete, which this one does.
Another thing I really miss in this new version is the “Options” section, where, among other things, I could view my restore points and selectively delete them. In my opinion, this is a very important option.
Where is that option now? I can’t find it anywhere.
Version 7 is definitely not an improvement.
Can I go back to the previous version? Or should I cancel my subscription after years of use?
Please respond quickly.