bonjour,
j’ai récemment souscrit un abonnement ccleaner professional (référence cleverbridge : 510541452). je souhaite annuler cet achat et exercer mon droit de rétractation (délai de 14 jours).
je vous prie donc de bien vouloir procéder au remboursement du montant débité sur ma carte bancaire.
merci de votre aide,
cordialement,
ARTHUR FILOROT
Hi @jdhdhdjdushqusususj,
I have located your support request and have asked our team to prioritise this case.
If you have not received a follow up from them within 24 hours, please message me back so I can investigate this further for you.
Traduit à l’aide de la traduction automatique
J’ai localisé votre demande d’assistance et j’ai demandé à notre équipe de donner la priorité à ce cas. Si vous n’avez pas reçu de suivi de leur part dans les 24 heures, veuillez me répondre afin que je puisse enquêter davantage sur ce problème pour vous.
hello laurence,
thank you for your reply. i just want to clarify my situation:
-
i subscribed to the 60-day free trial of ccleaner.
-
unfortunately, i forgot to cancel in time and i was charged around €40.
-
right after the charge, i cancelled my subscription.
-
i did not activate or use the license key at all.
since i never used the paid service, i would kindly request a full refund for this payment.
please let me know if you need any additional details (order number, email, etc.).
thank you for your help,
Hi @jdhdhdjdushqusususj,
I can see from our reocrds that an agent responded to your case on 2 Sept 2025. Did you recive this responce?