Δεν είναι απλά extremely annoying Είστε απαράδεκτοι Έχω το ccleaner πάνω από 16 χρόνια κι όσο πάει χειροτερεύει
Βαρέθηκα να κλείνω pop up παράθυρα που δεν τα θέλω όλη την ώρα μπροστά μου ενώ κάνω άλλη εργασία
Bαρέθηκα όλους εσάς που προσπαθείτε να εγκαταστήσετε προγράμματα με το ζόρι στον υπολογιστή μου χωρίς να με ρωτήσετε
Μου έχετε κάνει πολύ μεγάλη ζημιά
Εγκαταστήσατε το avast με το “έτσι θέλω“ Ξεκίνησε καθαρισμό και μου απέκλεισε ένα παιχνίδι που παίζω από το 2013 και τώρα δεν μπορώ να μπω καθόλου Έχω συμπαίκτες που περιμένουν να μπω Ένα διαγωνισμό που τρέχει και ένα σωματείο που στηρίζεται σε μένα
Επικοινωνώ με την εταιρεία παιχνιδιού και το μόνο που έχω καταφέρει είναι να έχω 3 μέρες “τα νεύρα μου σπασμένα”
Το μόνο που καταφέρατε είναι να θέλω να καταργήσω το ccleaner μια για πάντα
Συνεχίστε έτσι!!!